R: Diferența dintre cele 2 servicii de polish sunt durata și gradul de corecție al zgârieturilor. În principiu polish-ul one step este potrivit pentru persoanele ce își doresc o reîmprospătare a caroseriei, acesta reînnoind luciul mașinii și eliminând zgârieturile medii și fine din lac (durează în jur de 6-8 ore). Polishul în mai mulți pași înseamnă că mașină se polisaza de mai multe ori cu niveluri de abrazivitate diferite, este recomandat mașinilor ce au multiple zgârieturi și se doresc a fi eliminate în proporție de 90-95% pentru o ulterioara aplicare a unei protecții ceramice sau înfolieri PPF.
R: O protecție ceramică de calitate este concepută pentru a proteja în primul rând chimic suprafața pe care este aplicată. Aceasta protejează caroseria de factorii externi (găinaț, rășină de copac, insecte, substanțe active de la spălătorie, raze UV) ce pot afecta iremediabil lacul mașinii, prețul acesteia fiind infim raportat la riscuri. Aceasta NU protejează împotriva zgârieturilor mecanice, a loviturilor sau ciobituri de pietricele. Protecția ceramică oferă un luciu superior celui de fabrică și are un efect ultrahidrofob pe suprafața pe care este aplicată (poate fi aplicată pe caroserie, jante, plastic, sticlă). Garanția consta în faptul că dacă mașina este întreținută conform indicațiilor oferite în salonul nostru, aceasta oferă protecție împotrivă factorilor externi de până la X ani.
R: Pentru o durabilitate crescută și pentru a putea garanta cu adevărat o durată de viață îndelungată pe mașină dumneavoastră, este necesară aplicarea a 2 tratamente diferite de protecție ceramica ce împreună formează un combo dur și pe lunga durata pentru mașina dumneavoastră.
R: Din păcate mulți din domeniu susțin în fata clienților că aplica protecție ceramică când de cele mai multe ori aplică un sealant ceramic ce conține 10-15% Siliciu (substanță principala din protecția ceramica) ori o protecție de foarte slabă calitate și într-un singur strat ceea ce înseamnă că durata de viață și proprietățile propriu-zise ale ceramicii vor fi extrem de slabe.
R: Da, polishul este obligatoriu înainte de a aplica o protecție ceramică pe caroserie. Abrazivitatea polishului diferă în funcție de gradul de deteriorare al lacului mașinii. De exemplu pentru mașinile noi se vă efectua un polish foarte fin pentru eliminarea eventualelor imperfecțiuni pentru ca protecția ceramica să adere perfect pe lacul mașinii.
R: Cea mai importantă diferență intre cele 2 este aceea că folia de
protecție protejează impecabil împotrivă zgârieturilor și a ciobiturilor
datorită faptului că este un material foarte flexibil, cu efect de
regenerare și foarte gros. Protecția ceramică protejând mai mult chimic
și mai deloc solicitatorilor mecanice (zgârieturi, lovituri, ciobituri
etc), aceasta este net inferioară foliei de protecție care este
proiectată special pentru a proteja elementele de acești factori
dăunători și foarte des întâlniți în viața de zi cu zi.
Alt avantaj al foliei de protecție este faptul că este acceptată de
companiile de asigurări (CASCO și RCA) în caz de incident și veți fi
despăgubit pe înlocuirea foliei în baza facturii primite în salonul
nostru.
R: Un polish efectuat corect nu dispare de pe mașină, această vorba s-a propagat în timp datorita garajelor mici, de cartier ce nu au cunoșțiintele/echipamentele necesare în a oferi un nivel de corecție al lacului corespunzător și doar astupă zgârieturile cu ajutorul uleiurilor și substanțelor din pastele de polish. Operațiunea de polish presupune încălzirea lacului și eliminarea zgârieturilor definitive, degresarea lacului făcându-se obligatoriu după ce polisham fiecare element în parte pentru a vedea exact starea lacului.
R: În principiu o corecție în mai mulți pasi durează 2 zile pentru o mașină de mărime medie, iar un pachet complet cu protecție ceramică inclusă durează în jur de 3 zile iar mașina se ridică a 4 a zi deoarece protecția ceramică trebuie să stea minim 12 ore într-un mediu cu temperatură și umiditate controlată.
R: Un detailing interior complet pentru o mașină de dimensiune medie/mare durează o zi lucrătoare, mașina putând fii ridicată în 80% din cazuri în aceeași zi (depinde de nivelul de murdărie din interior și mărimea mașinii).
R: Da, este recomandat mașinilor cu interior din piele să le fie aplicată o protecție ceramică dedicată suprafețelor din piele ce reduce drastic riscul transferului de culoare de pe haine, reduce uzura prematură și îmbătrânirea materialelor.
R: În funcție de gravitate, dacă pielea n-a fost în prealabil protejată cu o protecție ceramică, rar se mai poate elimina transferul de culoare de pe piele, fiind necesară revopsirea elementului sau chiar retapițarea bucății afectate.
R: Recondiționarea farurilor se efectuează prin operațiuni de șlefuire a sticlei farului cu diferite granulații de șmirghel pentru a elimina sablarea efectuata de pietricele și a altor defecte ale farului. În 95% din cazuri farul iese ca nou, existând situații când exista microfisuri în sticlă ce nu pot fi eliminate.
R: Recondiționarea farurilor nu este obligatorie dar este recomandată dacă farul a început să se mătuiască sau este foarte sablat de la pietricele. Daca farul nu prezintă urme de deterioare majore, se poate aplica folia pe faruri fară nicio problemă.
R: DA, din toată inima DA. Prețul este infim iar folia folosită de noi este cu efect de regenerare și garanție 10 ani împotriva îngălbenirii, crăpării sau mătuirii foliei iar în caz de înlăturare al foliei nu există riscul ca adezivul să rămână pe far sau să afecteze în vreun fel sticla farului.
R: TOȚI clienții salonului nostru beneficiază de factură cu TVA deductibil la finalizarea lucrărilor efectuate.
R: Din păcate vopseaua mată nu se poate polisha deoarece ar deveni lucioasă iar singura formă de protecție pentru acest tip de vopsea este folia de protecție transparentă (cu finisaj mat sau lucios daca v-ați plictisit de mat).
R: Da, cu ajutorul foliei de protecție transparentă cu finisaj mat putem transforma orice mașină din lucios în mat fară nicio problema. Bonus, aveți și mașină protejata acum împotriva zgârieturilor și a ciobiturilor.
R: Costul materialului este foarte, foarte scump (1 metru de folie fiind 100+ EUR) iar ca să poți aplica o folie de genul la o calitate foarte mare noi investim foarte mult în instruirea personalului mergând la cursuri ce costă mii de euro de persoană. Pe lângă aceste lucruri, o lucrare calitativă implică și demontarea anumitor embleme sau elemente de caroserie iar pentru a face aceste lucruri necesită cunoștiințe, experiență și timp.
R: În baza facturii primite în salonul nostru, vă puteți contacta brokerul de asigurări și să le cereți o poliță suplimentara ce vă acoperi costul infolierii/colantării (la CASCO) iar în caz de incident unde sunteți victima (deci faceți amiabilă RCA cu celalalt conducător), în baza facturii de la noi veți putea fi despăgubit pe înlocuirea foliei de pe elementele afectate.
R: NU! În primul rand este ilegală, în al 2 lea rând din experiențele avute în trecut nu există momentan o folie care să facă față frecării de la ștergătoare iar după câteva luni se va zgâria, fiind necesară înlocuirea foliei pe banul clientului iar prețul nu este deloc mic.
R: Nu suntem adepții evaziunii fiscale și lucrăm doar legal. Fiecare client va beneficia de factură la finalul lucrării.
R: Toți colegii noștri sunt profesioniști și instruiți pentru a oferi cea mai bună calitate iar riscurile de a vă fi atinsă vopseaua cu lama de cutter sunt infime.
R: Nu! Înfolierile din salonul nostru acoperă 99% toate canturile și colțurile, folia fiind sigilată în spatele elementelor (acolo unde spațiul ne permite) unde nu există riscul de ridicare al foliei din varii motive. Folia nu va fi la vedere iar aspectul general va fi impecabil.
R: Din păcate este imposibil să controlam acest lucru, mici impurități fiind prezente și în vopseaua de fabrică unde totul este efectuat de roboti și la cea mai mare calitate. Indiferent de cât de bine am pregăti elementele, în momentul aplicării foliei se creează un efect static ce poate atrage mici impurități prezente pe obiecte, haine sau din aer. Lucrăm din greu pentru a reduce la minim prezența acestora și în proporție de 95-98% nu vor fi prezente, dar dacă sunt prezente nu fac obiectul garanției.
R: Da, din fericire pentru majoritatea mașinilor fabricate după 2015
există posibilitatea comandării de folie mată (anti-amprente și
anti-reflexii) pentru ecranele din interior.
MARE ATENȚIE: Folia se aplică cu soluție lichidă și există un risc (mic,
dar există) de a afecta circuitele electrice ale mașinii. Clientul își
asumă acest lucru și este complet răspunzător de eventuale daune.
R: Da, ca și în cazul întrebării de mai sus se pot comanda kit-uri predecupate pentru mașina dumneavoastră și putem înfolia elementele lucioase cu folie transparentă cu efect de regenerare iar în acest fel scăpați definitiv de problema zgârieturilor.
R: Avem în oferta noastră un serviciu de impermeabilizare al materialelor textile ce previne impregnarea lichidelor în scaune/mochetă și face curățarea acestora mult mai ușoară.
R: Cu ajutorul protecției ceramice pentru suprafețe din plastic putem proteja ornamentele până la 24 luni împotriva albirii acestora, ceramica intensificând efectul negru al ornamentului și păstrându-l un timp îndelungat impecabil.
R:Da, montăm orice tip de bodykit și elemente de design pe mașini. Vă putem chiar comanda orice tip de bodykit doriți prin partenerul nostru de la designhaus.ro
R: Proprietățile protecției ceramice se vor menține dacă va fi întreținută corespunzător, acestea depind de mulți factori precum frecvența spălărilor și unde/cum se spală mașina, condițiile meteo, în ce mediu este utilizată mașina, dacă reveniți sau nu la întreținerea periodică. În funcție de aceste lucruri, în timp se poate diminua efectul hidrofob al mașinii dar asta NU este sinonim cu absența protecției ceramice pe mașină.
R: Nu facem asta des dar la nevoie vă putem prelua și preda mașina la domiciliul dumneavoastră contra-cost (pe roți sau pe platformă la alegerea dvs).
R: Serviciul de recondiționare faruri vine la pachet cu folie de protecție transparentă deoarece riscul că acestea să se deterioreze într-un timp relativ scurt este destul de mare și nu este deloc eficient dpdv financiar pentru dumneavoastră.
R: Dacă elementele din compartimentul motor sunt în stare tehnica buna (fară furtune crăpate, cabluri rupte și defecte de genul) nu afectează cu absolut nimic. Noi curățam motorul FARĂ JET DE APA, doar cu pensule și lavete speciale iar apoi aplicăm o protecție dedicată suprafețelor din plastic și cauciuc pentru a prelungi durata de viață a acestora și a identifica mai ușor eventualele probleme din compartimentul motor.
colantari, detailing interior
detailing exterior
detailing interior